helgesworld

Alla inlägg den 23 april 2011

Av helgesworld - 23 april 2011 17:31

Glad påsk alla! Min dag idag har varit helt amazing. Först så träffar jag Lovisa och Jasmine, sen så typ går vi runt och luffar lite och så. Sen så skulle vi igentligen badat men vi solade istället och ja, iallfall. Sen så gick vi och köpte glass och energidricka sen träffade vi typ Meki, Simon, Daniel och massa andra folk, så luffade vi och pratade vi lite med dom och sen spelade vi fotboll. Det va askul. Nu sitter jag här och har precis duschat kallt och det va skitskönt för jag va jättevarm, hinner tyvärr inte förklara mer nu för jag måste fixa mitt hår och sen ska vi till Eve och hennes familj och grilla och sånt.

Men dagen idag har varit underbar och jag hoppas den bara blir bättre. Tack Jasmine och Lovisa för dagen <3.

Dagens outfit: Vitt linne, Rosa mjukiströja och Jeansshorts. Nu måste jag dra, bilder och sånt får ni imon tror jag för det blir nog rätt sent ikväll. Pusshej

Av helgesworld - 23 april 2011 11:08

Nu ska jag gå och handla, sen ska jag träffa Lovisa och Jasmine skulle vara med också :). Så kanske vi träffar Simon och Nicolas eller nåt. Jaja vi får se, det kommer nog inte bli så bra uppdatering här iallafall för jag ska vara ute idag och sen ikväll ska vi till Eve och så och fira påsk, men jag ska försöka hinna blogga nåt mer iallafall.

Jaja nu måste jag dra, hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards